نقش صنعت بیمه در حمایت از کالاهای ایرانی

در ابتدا لازم به توضیح است که لازمه تحقق هرشعاری درخصوص مصرف کالاها و خدمات داخلی توجه به عوامل موثربررفتار‌های مصرفی افراد و بنگاه‌های اقتصادی یک جامعه بوده و بدون توجه به این موضوع تغییر دستوری رفتار مصرفی افراد جامعه امکان‌پذیر نبوده و در حد یک شعار باقی می‌ماند. اقتصاد نیز در حوزه علوم‌اجتماعی همانند علومی مانند فیزیک و شیمی از قوانین علمی خاص خود تبعیت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *