توسعه فرهنگ بیمه باجلب رضایت بیمه‌گذاران

تمامی انسان‌ها گاه به‌عنوان مصرف‌کننده و خریدار و گاه در نقش بیمه‌گذاران یک جامعه، دارای مجموعه حقوقی هستند که عرضه‌کنندگان کالاها و خدمات باید آن را رعایت کنند. در اکثر کشورهای جهان، قوانین مشخص و واضحی در جهت اثبات این حقوق وجود دارد که در کشور ما نیز مطابق آیین‌نامه اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، تمامی شرکت‌های خدماتی از جمله شرکت‌های بیمه موظف به رعایت این حقوق هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *